24 de febrer 2020

Guies Turístics Tercer A

La nostra guia turística interactiva Tercer A

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola som n'Aina. com que no vaig poder venir a s'excursio he pogut passejar per Palma amb voltros i he apres moltes coses noves. Sou uns guies turistics genials. Adeu

Cristina ha dit...

Hola soc na Cristina.Crec que na Liane i jo podriam mijora un poc adeu😙🤗

Àfrica Femenias ha dit...

Hola som na Africa jo pens que na Dafne i jo u hem fet be 😎😃

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Pedro 3A ha dit...

Hola Soc En Pedro. Me a agradat molt acesta escurcio i me vist i als altres i crec que lo em fet super bé gracis.

Unknown ha dit...

Hola soc na Dafne jo crec que na Africa i jo ho em fet be!!! jo crec que si aguesi anat a la excursio me hagues agradat molt adeu 😘😘👌👌😁

Anònim ha dit...

Hola soc n´Hugo Quesada. M´han agradat tots els edificis que hem vist a l´excursio.

Anònim ha dit...

Hola som na Sofia Romanin. Na Lua, en Jaume i jo crec que lo em fet molt be .Adeu.

Anònim ha dit...

Hola soc Aitana Mayol he vist els videos i crec que he de millorar un poc més per que puc xerrar un poc mes fort. Enhorabona a tots.

Fins divendres. Adeu!! 🏡🏢🏫💒🌇

Gael Minuesa Abelar ha dit...

Hola soc Gael me a agradat escoltarme i escoltar als demes 😁😁😋😊😃🕌.

Anònim ha dit...

Hola soc Ángel i me vist creq que he de mejorar un poc mes!!! ��

Alba Ruiz ha dit...

Hola soc n`Alba Ruiz m`agradat molt veure el meu video ,crec que puc millorar. Gracies

mireia ha dit...

hola soc na Mireia m`agradat veure els videos adeu.

Anònim ha dit...

Hola Soc na Claudia.He visto el vídeo i me ha agradat.
Adeu

Anònim ha dit...

Hola, soc na Lianne.Crec que puc fer-ho un poc millor😊😊😊

MIA ha dit...

HOLA SOC NA MIA I MA AGRADATEL VIDEO PERO LO PUC FET MILLOR ESTABA NERVIOSA XD

Anònim ha dit...

Hola soc na carla yo crec que na Mirella i yo ou em fet bé adeú 😘😘👌👌😍😍

Anònim ha dit...

hola soc na Alba Patiño he vist els videos crec que de millorar un poc adeu

Darreres activitats

 Aquí vos deixam els records de les darreres activitats que hem pogut gaudir plegats! VISITA A LA POLICIA MUNTADA