24 de febrer 2020

Guies TurísticsTercer B

La nostra guia turística interactiva Tercer B

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola raquel ja e vist tots els videos. L'edifici que mes m'a agradat ha estat La catedral.

Laia

Anònim ha dit...

Hola som na Carla Fiol.He vist tots els videos.L'edifici que mes ma agradat es l'ajuntament.

Anònim ha dit...

Hola, soc n'Ángel i he fet la fitxa. M'ha agradat mola la Seu

Anònim ha dit...

Hola,soc n'Emma.L'edifici que mes ma agrada es L'almudaina

Carla Díaz Vaquer ha dit...

Hola som na Carla,he vist els vídeos i el que més m'agradat es la Seu perque pareix un castell

Anònim ha dit...


Hola sóc en Dani, he vist tots els vídeos i l'edifici que més m'ha agradat ha sigut la plaça
Major perquè ha tingut des de tendes, jardins i estancs i ara és una plaça normal.

Adéu.

Unknown ha dit...

Hola soc en Pau,l'edifici que mes m'ha agradat es la seu,he vist tots el videos i son super xulos...
Adeu
Pau Bover Pol

Anònim ha dit...

Hola soc en Martin els videos son molt interessants. El museu March es el que m'agrada mes.

Anònim ha dit...


hola soc n’Aitana he vist tots els videos l’edifici que mes m’agradat a estat el musum juan march perque té molt d’art i a jo me agrada pintar

he fet s’fitxa es molt façil i he neçeçitar ayuda des Bloc es video de el GRAN HOTEL de 3rA esta molt xulo i els altres de 3rB tambe 😂😂




ADEU !!!

Oliver ha dit...

Hola soy oliver me gustado el 🏦 por qué es muy grande. I la catedral por qué tiene muchas puntas pero el excursión. A sido un buen idea👌👌👌👌👌👍👍👍👍😀😀

Neiva ha dit...

ja e vist tots els videos,el edifisi que més m´agrada es el museo Joan March.

Darreres activitats

 Aquí vos deixam els records de les darreres activitats que hem pogut gaudir plegats! VISITA A LA POLICIA MUNTADA